Iyi geceler anneler 4 bucuk yasinda kizim var normalde nefesi kokmaz dislerini duzenli fircalar disinde curuk falan da yok ama 4 5 gundur nefesi asiri kotu kokuyo agzini kapattirip burnundan nefes aldiriyorum burnundan verdigi nefeste kokuyo bunun icin dr gitmek de istemiyorum sizce neden olabilir