DurununAnnesi Valla canım cok detaylı bilmiyorum açıkcası önemsemiyorum da dinimizde oyle bisey yok sadece bi gelenek anısı olsun diye ortalama herkes ne yapıyorsa abartmadan onu yapcam annemlerde kalıyoruz kaynanamla konustum bugun kırk bardak su doldur dedi suya ayetel kursi fatiha vs bildigin duaları sureleri okuyun dedi yüzük igne bozuk para koyun suya dedi once bebege banyo yaptırın sudan biraz bırakın sonra sen banyoya gir banyodan cıkmadan basndan asagya üstüne dök kalan suyu dedi kimisi bi tutam tuz bi tutam seker falanda koyuyor agzının tadı tuzu bozulmasn diye farklı farklı seyler koyanlar var ben fazla abartıya girmeden yapcam