gamze94 Merhaba ben bebeğime molfix kullanıyorum ama sırtına çıkarıyor içi boş kalıyor bezin önerileriniz nedir?
Aslanmamy gamze94 molfix bizdede sızdırma yaptı minies kullanıyorum şuan o da sızdırma yaptı bir arkadaşım komili ve a101 ün bezini önerdi onu da deneyecem
Mervea gamze94 prima premium care şükür inşallah bezden kurtulduk 32 ay hiç değişmedim hiçbir sorun yaşamadık
AybarsMoms Aslanmamy a101in yenidoğan 1numarası güzel ama diğerlerinde sızdırma sorunu yaşadım kenarlarından hemen zıbına geçiyor ondan memnun kalmadım
Tued Aslanmamy a101 iğrenç canım bıkın bezi çok iyi pamuklu …a101 naylon poşet gibinici dışı hışır hışır bide canbebe güzel hem sizdirmiuo hem çok ince
Kejdndhh06 Damla7 bencede slpeey kilot bez kullanıyorum cok güzel ve rahat altı kuru kalıyor hemde cırt cıtrlı bağlamak zor geliyor durmuyo dönüyo en iyisi klot bez
Mom34743 Merve-miray NicoRobin evy baby nin kulot bezi vE mi acaba. Marketlerde hep 1 numara bulabiliyorum. Şuan 5 kullanıyoruz. Nerelerden temin ediyorsunuz 🙏 Nurdanalkanozkan
Egurbuz20 Nurdanalkanozkan benim oğluma hiç iyi gelmedi ya çocuk hep pişik oldu ve her gece üzerine çıktı çişi