elfozyil canım ayağımda sallayarak içiriyordum, dönem dönem biberon reddini yaşadım 9 ay 11 günlük kızım var denemediğim biberon, mama kalmadı. İnsan çok yıpranıyor doğru değil ama arada çocuk şarkılarını izletip yedirdiğim de oluyor Allah yardımcın olsun. Birde pamukçuk olabilir doktorum her beslenmeden sonra ağzını temizleyecek kadar su içirmemi söylemişti.