Esmaerol Gizzy ek gidaya basladigi zmanlar kabızlık oluyomus bzde de var o yemeklerne zeytinyagi koymaya calsyorum putrluye gecis yaptim yavas yavas yemek derken corbasina mi yemek gbi yapicaksnz yoksa unlari ben asci anneden aldim uygun gelmisti bana
Gizzy Esmaerol ben hipp in pirinç unuyla yulaf ununu aldım. Genelde yulafi meyveye karisitrip veriyorum. Pirinç çok kullanmıyorum kabız diye. Biz kan damlasina da 6 aylıkken başladık onun etkisi var galiba onu kestim şimdi kabızlık icin
Esmaerol Duruparmak bi gun çok iyi bigun kotu bu ara gunduz 3 uyku var aralarinda 2 3 saat oluyo ama sasabilyo bazen bi saat sarkiyo uyku saatleri uyumak istemyo
Duruparmak Esmaerol benimki de öyle sabah 6.30-7 gibi uyanıyor en fazla bir saat sonra uyumak istiyor saat 9 gibi uyanıyor öğlen 12 gibi uyuyor bazen 1 saat bazen 2 saat bazen 40 dk oluyor uyku süresi. Biz uyku aralıklarını 3 saate çıkardık ama sabahları ilk uyanmasından en fazla 1 saat sonra tekrar uyumak istiyor. Atak döneminde sanırım ya da dişler mi geliyor ne bilemedim 🤷♀️
AnnesininUmutu Esmaerol Ben ilk baştan beri alışsın diye çatalla ezip pütürlü şekilde verdim bir çok yemeği. Hem gaz hem de alerji sorunu olduğu için çok aman aman bir ek gıda dönemimiz olamadı. Çorbalar, meyveli püreler, meyveli muhallebi vs veriyorum.
Duruparmak Esmaerol ben ilk ek gıdaya başladığımızdan beri biraz pütürlü veriyorum belki onun etkisidir bilemiyorum ama bebekten bebeğe değişiyor bu durum. Zamanla alışır annesi 😍
Duruparmak Esmaerol hayır henüz vermedim ilk kıymayla başlamayı düşündüm kıymayı daha kolay damağıyla ezer diye bakalım nasıl olacak bende merak içindeyim 😊
AnnesininUmutu Esmaerol İrmik, yulaf unu yada pirinç unu suda pişiriyorum içine hangi meyveyi istersem onu rendeleyip ekliyorum.
Emelmirac Esmaerol kereviz yiyen biri değilim ama netten baktığım kadaryla corba nasil yapiyorsak oyle verecegm. Tam olarak ezilir mi bilmiyorum ezilmezse hafif blendrdan gecerim