Merhaba kızlar, 20 günlük gebeyim normal doğumla epizyotomi oldu alttan 5 dikişim var 15 gün popomun üzerine oturamadım dikişlerim düşmedi, şimdi ise dikiş ağrım geçti ama kanama ve ped takmaktan genital bölgemde pişik oluştu yanıyor ve deli gibi kaşınıyor lütfen bişey söyleyin başına gelen var mı ne yaptınız nasıl geçti ne yapılabilir, yanmasından ve kaşıntısından sürekli elim orada sünnet çocuğu gibi dolaşıyorum 😔