badew iştahsız bebegı bır ben bılırım bıde rabbım ne cektıgımı bilir o kadar zor kı inanın en zor cocuk tipi bence ( dıger zor hastalıklar harıc ) gerçekten yemeyen cocuk kadar zor bısı yok 1,5 yasında oğlum beni zayıflattı onun derdınden ama kendısı kılo alamadı goturmedıgım doktor vermedıgım ılac yedırmedıgım mama kalmadı yapmadıgım seyler yok ama nafıle artık kabullendım