kardeşlerrr bebeğimi düşmüş olarak gördüğümdeki korkuyu kaygıyı üzüntüyü ben bilirim çok şükür kontorol de ettim bir yerinde sorun yok sağlıklı mutlu düşmeme ihtimali ile koyduğum yerden düşmüş olması aklıma dönmeye mi başladı acaba diye sevinçle bir düşünce getirdi soruş tarzım değişik olmuş olabilir eğlenin linçleyin umrumda değilsinizzzzzz ;)) evet hepinizi iyi anne ben kötü anneyim hayddiiii bayyyyyyyy