AybarsMoms Tam diyordum ki 4. ay bitiyor atak gecirmedik😏 demez olsaydım. 4 Ay 17 gunluguz son 2 3 gündür tüm düzenimiz bozuldu. normalde akşam en geç 9da uyur gece 2de beslerdim sabah 6da uyanirdi tekrar besleyip uyuduktan sonra sabah 10a kadar uyurdu. şimdi aşırı geç uyuyoruz sabaha kadar en az 5 defa uyanıyoruz 😦 gün içinde asla uyku yok,eller omuza kadar ağızda. ana kucağını çok severdi normalde üzerinden alınca aglardi şimdi ona koyunca kıyamet kopuyor evde. oyleyiz ışte.. dışarıdan duyan kesin çocuğu dovuyoruz evde saniyordur 😏😆