Merhaba kızlar bebeğim i normal uyutamıyorum ya ayağımdan inmek isityor ya eli kolu durmuyor aşırı hareketli bende çareyi müsliniyle kollarını sarıp gözünü örtmekte buldum acaba zorluğunu çeker miyim ne zaman a kadar böyle olur bilmiyorum sizin düşünceleriniz nedir gözlerini örtüyorum yoksa saatlerce etraf a bakıyor 🥺🥺🥺