Çıldırmak üzereyim 😜
yumurta hiçbir şekilde yemiyor, sabah tarhanası yaptım herkes seviyorlar, bayılıyorlar dedi diye sonuç hüsran.
kahvaltı da 2 zeytin, 1 dilim kaşar ve çeyrek muz yedi az bi elma kemirdi o kadar arada anne sütü aldı öğlen yarım kase mercimek çorbası içirdim(zorla)
akşam üstü yine iki zeytin yedi ve bir parça salatalık, çeyrek muz.
en son yatma zamanı cevizli peynirli bebe biskivisi yedi. Birde ayran içti 50 ml
gece o kadar çok emiyor ki gün içinde bir şey yemiyor. Bazı günler harika yiyor. Çorbası, yoğurdu, meyve suyu pilavı yemeği vs. Bazı günler ne yapsam da yemiyor. Kilosu 9.700 boy 76 cm siz de durumlar nedir ?
nasıl yiyor nasıl sevdiriyorsunuz bu aralar çok iştahsız
sabahları keçiboynuzu özü de veriyorum ama pek iştah açmadı. 🙄