Cnlrm2020 Merhaba sevgili anneler ve anne adayları 4aylik bebeğim gözünün beyaz kısmına tırnağı gelmiş kan inmiş doktora götürdüm ilaç bile vermedi geçer dedi ne yapacağımı bilemedim
ErkekkAnnesii Cnlrm2020 anne olarak endişelenmekte haklısınız tabi ama doktoru geçer demiş kötü bişey olmuş olsa öyle demezdi doktor damlaya bile gerek duyulmamış merak etmeyin yarına bişeyi kalmaz inşallah
Cnlrm2020 ErkekkAnnesii inşallah canım haklısınız annelik iç güdüsü insanın elinde değil üzülmemek Rabbim evlatlarımızı korusun 🙏
YBusralp Cnlrm2020 evet dip kısmına yakındı bende üzüldüm baya eliyle yüzünüde çok çiziyor ama ertesi gün geçti uyanınca
Fatma_52 Cnlrm2020 2defa bebegim de ya0misri cok sukir grcti bir problem yasanadik . Gunluk turnsklarıni kontrol edersen bir daha yapamaz
Cansuela Cnlrm2020 Benim kızımda da olmuştu tırnağı gözüne denk gelmişti tırnağın değdiği yer kanlanmıştı kırmızı olmuştu göz doktorumuz damla vermişti geçmişti çok şükür. Çok geçmiş olsun.