Prensescik vestelin 7 kg lığını kullanıyorum yaklaşık beş aydır elim ayağım oldu ilk evlenirken alınması gereken ilk eşyaymış meğerse Evde toz oranı gözle görülür oranda azaldı , çamaşırlar yumuşacık çıkıyor , çıkan çoğu çamaşıra el ütüsü yapıp katlıyorum ütü derdim azaldı beş aydır beş kere ütü anca yapmışımdır gömlek ve keten pantolonlara sadece . Oğlumun bir pantolununda hafifi bir ağarma gördüm ikidir o kadar bazı günler üst üste dört kere çalıştırıyorum hiç düşünmeyin alın çamaşırları yuptatmıyoe aksine tozunu tüyünü topluyor. Eşimin yünlü kazağını bile attım çekme yapmadı