Bebibebi cenkim benim de bebeğim 8 aylık ve ben bi ayda 3 kilo civarı verdim çok şükür 🤗64 tüm başladığımda çok rahatsız oluyodum kendimden çok şükür daha iyi hissediyorum kendimi.
yaptiklarimi anlatım, sabah erken kalkiyo kızım onu ilk uykuya uyuyunca bir fincan kahve ve limonlu su ve de yanında ufak bi atistirmalik bi şey yiyorum sonra spora başlıyorum bazen koşuyorum evin içinde akıllı saatim de var çok faydası oluyo bu arada yarım saat öyle geciyo sonra üstüne spor yapıyorum 15 dakikalık yağ yakıcı bi video var o mesela bazen Leslie yapıyorum.Sonra banyomu yapıp 12 civarı kahvaltımı yapıyorum ekmegi kestim kahvaltıda genelde lor peynirli yumurta oluyo bi tava bildigin ya da yulaf kasesi yeşillikler filan doymadan kalkmıyorum ama yağsız tuzsuz oluyo bunlar sonra ara öğün çok yemiyorum acıkmadıysam ve de çubuk tarçınlı su içiyorum gün içersinde 3 litre gibi şeker ihtiyacımı azaltıyor ⅞ gibi akşam yemeğinde de ekmeksiz cok az pilavlı yanına tavuk ve salata (yağ ve nar eksisi YÖK) yine doymadan kalkmıyorum doymadıysam tabağımla leblebi yiyorum bi avuç sofrada .Ve yatmadan önce de yoğurt içine çörek otu keten tohumu filan atıyorum.Ben bu şekilde yapıyorum canim.İNSALLAH faydalı olur🤲🏻💞😊.(bu Arada şeker ,un,tuz, yağı cok cok azalttım)