SeverusSnape Ayseksii 3. ve 5. aylarda yapılmıştı kızıma, doktoruna veya sağlık ocağına danışırsanız daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz aslında. Bazen bazı aşı günleri için opsiyon olabiliyor yani gün geçsede yapılabiliyor.
ErkekkAnnesii Ayseksii 2. 4. ve 3. 5. aylarda yaptırılıyor 2 dozluk da var 3 dozluk da var ilk dozunu hangi ayda yaptırdınız ve kaç dozluk ona göre olur doktorunuza danışın
Balkizim Ayseksii 5. Ayın ilk 2 haftasına kadardı sanırım yanlış hatırlamıyorsam biz öyle olmustuk üzerinden zaman gecti unutmusum siz yine se doktorunuza sorun
SeverusSnape Ayseksii kızım şu an 19 aylık, yani 14 ay önce son doz rota aşısını oldu. Doktoru rotarix olanı yaptı ve tek doz fiyatı o zaman 290₺ idi.