Benim ilk üç ay yapışık ikiz gibiydik. Emiyordu bittiği an göğsümde uyumak istiyordu. Hicbir şey yapamıyordum. Epey bunalmıştım o süreçte ama bir yandan da kıyamıyordum. Şimdi ki aklım olsa daha relaks davranırdım ikimiZi de yatmak mı istiyor yatsın. Anne inanılmaz zorlanıyor ama bi süreç sonucta ve çok küçükler.