Yaylacicegim Nejla54 biz sap simplex beraberinde maflor damla kullanıyoruz eskisine göre daha rahatız. Ama yüzde yüz sonuç vermez hiç bir gaz damlası çok da umitlenmeyin 3 aya kadar mecbur 🤦
Full Nejla54 cogu zaman gaz damlasi tek basina ise yaramiyor. Probiotikle desteklemek gerekiyor. Biz biogia ve sab simplexle cok rahatlamistik
Kuzeyin_annesi0 Nejla54 bütün damlaları denedik ve en son aguline şurupta etki gördük 2 aylıktan beri kullanıyoruz şuan 3 ay dolmak üzere geceleri rahatlıkla uyuyor çok şükür
Full MihrimahinAnnesii biogaia her gun ayni saatte vermek gerekiyor. Aksam 7 de vermistim ilk gun oyle devam ettim. Bir saat bile gecikse cok gaz sancisi oluyordu. Sab simplex sabah ve aksam veriyordum
AslanUras07 NurseHarveys+Biogaia şuan altı aylığız sadece probiyotik olarak maflor tabi gaz problemimiz çok şükür yok
Nejla54 Nejla54 hangisini alsam yarın acaba mahvoldum artık 22günlüğüz her gün yıkamıcam da artık daha beter oluyo sanki
Damla7 Nejla54 geçiyor 3.aylık olunca ama anamızdan emdiğimiz süt burnumuzdan geliyor 😔🤦🏼♀️ bizim şuan yok mesela çok şükür sende yemeklerine kimyon koy canım sütünden gazı geçirmesin
Nejla54 Damla7 valla öyle belim koptu artık bide 1.sınıf oğlum var canlı ders yemek bebiş gazı uykusuzluk ev işi offfff