Busraabdullah Efeesrsy teşekkür ederim cnm cabaklaniyor bnmkinin gözü de bebeklerde genelde olur ama ikk muaynemiz ınsallh bisey ckmz
Miniikbiranne Gamzeliibe123 ankara tıp hastanesiydi canım 7 ay önce götürdüm ben doktorun ismini hatırlamıyorum 3 4 doktor baktı biri anlamazsa diğeri anlar hesabı çok iyi ilgilendıler çok memnun kaldım özel gibiydi
Gamzeliibe123 Miniikbiranne ben mhrs den alicam randevuyu hangi hastaneyi seçmem gerek tıp fakültesi yazmio farklimi acaba adi
Miniikbiranne Gamzeliibe123 Canım ben ordan almadım hiç bilmiyorum ben direk gittim ordan yönlendirdiler Ankara tıp fakültesi diye geçiyor ama
Halimeamine Gamzeliibe123 benim bebeğimin gözünde leke var renkli yerine denk geliyor bir kaç ayda bir kontrole götürüyorum doktor yuvarlak bir aletle göz alt damarına bakiyomus alet falan bir şey takmadilar hiç . Göz derece ölçümü de yaptılar uzaktan gözlük gibi bi alete baktırip resim çeker gibi bir şeyler yaptılar 😀 sanırım gözdeki duruma göre değişiyor ama bir şey takılmadı hiç üç dört ayda bir gideriz 🌷
Annesibel Gamzeliibe123 biz daha yeni göz muayenesine gittik, göz damlası damlattılar göz bebeği büyüsün ki arka kısmı doktor rahat görsün diye sonra da karanlık odada ışık tutup baktı o kadar, 1 yaşında tekrar gelin dedi göz numarası için o kadar :) :)
Pankek Gamzeliibe123 8 aylık oldu bebeğim hiç gitmedik. İki doktora gidiyorum. İkisi de bu konu ile ilgili bir şey demedi