Gamzeliibe123 Kizlar meraba aranizda bebeğinizi goz muayenesine götüren varmiya millet dio aparat takiolar cok korkuyom 😣ankarada olupta götüren varmi acaba aranizda
Efeesrsy Gamzeliibe123 ben götürdük hiç bişey takmadılar bir damla damlattılar arka bölgesine baktılar ve göz rengini söyledi doktor. Bi sıkıntı yaşamadık yani.
kbra2234 Gamzeliibe123 ben götürdüm aparat takıldığını hatırlamıyorum 🤨 karanlık yapıp odayı ışıkla bakmıştı diye hatırlıyorum
Gamzeliibe123 ErkekkAnnesii kuzum valla faceden biri paylasmis gruptan rop.muaynrsi olemi oluyo bende onumzdeki ay goturcem korktum ole deyince
_BirAnne Efeesrsy ay söylüyolarmı gerçekten ben çok merak ediyorum bizde gidicez muayeneye ama gözleri altı aya kadar deişir diyip duruyolqr
Cansuyum123 Gamzeliibe123 Ankara şehir hastahanesine. İlk muayene geçen hafta gittik aparat takıp baktılar normal her şey gelişmiş damarları dedi. O gün akşama kadar gözü şişti içi kanlandı. 3 ay sonra tekrar var dediler görme alanına mı bakılacak ne demişti ama korktuk daha götürmeyiz
Gamzeliibe123 Efeesrsy ahh bilmiyorum ben 3 aylik olsun ole götürüm diom 10 gun sonra 3 aylik bende korktum
ErkekkAnnesii Gamzeliibe123 erken doğduysa canım rop muayenesi yapılıyor aparat mı öyle bişeyler takılıyor farklı bişey o benim oğlum erken doğdu rop muayenesi yaptırdık kötü oluyor rop muayenesi ama erken doğmadıysa öyle bişey yok normal muayene tabi sıkıntısı yoksa
Sevgilimmm Gamzeliibe123 erken doğdu ise rop muayeneso yapılıyor. Ama vaktinde dogduysa öyle bişey yok ben iki kez götürdüm .
BirVeraAnnesi35 Gamzeliibe123 ben izmirdeyim ama götürmüştüm hiçte aparat takılmadıı çok kolayca kontrol olmuştu kızım
BirVeraAnnesi35 Gamzeliibe123 aparatla bakılan bebeklerin belki başka bir şüphe üzerine bakılmıştır bizde olmadı yani içini ferah tut doktorlar zaten işlerinde başarılılar☺️
Merve_gcl Gamzeliibe123 cuma gidicez biz de 2 aylıkken gitmiştik damarları gelişmemiş 1 ay sonra tekrar çağırdılar muayene odasına beni almadılar ama çıktığında gözleri baya kızarıktı
EMINARDAM Gamzeliibe123 benim bebek erken doğdu ama korkudan goturemedim arkadaş dedi birseu takıyorlar kötü oluyor diye ama götürmek de lazım icime sinmedi ama eşim istemiyor
Gamzeliibe123 EMINARDAM canim.ole dioalr bende kormuyom benimki erken dogmadi cok şükür ama bilmiyorum bende korkuyorum😣