Elifsu Doğum yapalı 2 ay oldu. Sezaryen ile doğum yaptım. Doğum sonrası 2. adetim oldu. Ama bu seferki adetim kahverengi oluyor. Kırmızı renk değil. Herkeste mi oluyor yoksa sadece benim mi böyle? Doktora gitmeme gerek var mı acaba? 🤔
Sulegorkem Elifsu canım ben doğumdan sonra ilk defa oldum 3 ay içinde beninde kahve rengi ( yengem ve ablamla konuştum onlar normal dedi onlarında öyle olmuş vucut yavaş yavaş 9 ayın birikintisini atıyomuş