Dtbrc benimkide sürekli sallanmak istiyordu sallanma dursun aciodu gözünu bı yazı okumuştum bebek kendi uykuya geçerse düzenli ve güzel uyur güzel dalar gbi bişi yazıyordu gerçekten öyle kendi kendine uyuması gerektiğini öğretin şimdsen kendi kendine uyusun siz pis pis yapın ninni açın ağlıyolar evet ama böyle miziklama gbi olduğunda almadım ben
Bayaa böyle tamam ağlıyor artık dediğim zaman kucakta sakinleştirdim gene yatırdım öyle öyle oluştu düzen hala kolay uyuduğuju söyleyemem ama kendi uyuyo en azından sukue