Arkadaşlar herkese hayırlı geceler öncelikle.
oğlum 7 bucuk aylık 3 hafatdır nerdeyse gece uykumuz kötü yarım saate bir bir saate bir uyanırdı. 3 gündür gece ağlayıp zor susturuyorum bu akşamda 9 da gece uykusuna geçti 10 da uyandı ağlayarak kucagıma aldım emzirmek için emmiyor ayağı kalkıp gezindim öyle sustu arada tekrar başladı oyun falan zor sakinleşti içini çekiyordu korkmuş gibi okudum baya hep okuyorum zaten. Birşeyden mi korkuyor yoksa sancısımı var sizce kabız olmuş bide böyle afedersiniz ceviz büyüklüğünde bütün yapıyor annem dedi belki sancısı var ondsn olabilir ama böyle içini çekiyor ya korkmuş gibimede geliyor sizce neden oluyor