Kızlar, bebegimin yüzünde geçmeyen egzaması vardı. Doktorların verdiği kortizonlu kremi kullanmak istemedim, hep başka markaların nemlendiricilerini sürdüm. Hep nemli tutmaya çalıştım. Yediklerimden bi çare bulmaya çalıştım ama bi türlü neye alerjisi var tam anlayamadım. Sonra buradan bi annenin önerisi ile ki Allah ondan razı olsun Ankara keçiören gazino da çağrı baharat tan bir krem siparişi verdim. Sürdüğüm gün kızarıklık ve kalıntılar geçti. Nasıl dua etsem az. Sizin yavrularıniza da çare olur insallah. Ben sadece yardımcı olmak için yazmak istedim. Her bebek farklıdır, biz de işe yarayan siz de kötü etki edebilir. Lütfen doktorunuza da danışın. Inşallah şifa bulursunuz. Bize de duacı olursunuz. Iyi geceler