MinikanneB sefaköymüş.. ne yazık ki aracım yok ben beylikdüzünde oturuyorum eşiminde çalışmak dışında yasaklardan kalan hiç vakti olmuyor. Bende bebişle çıkamam yoksa çok isterdim inşallah fırsatı olan ihtiyacı olan birisine ulaşır çok güzel bişey yapıyorsun tebrik ederim bu arada 😊