Defnelinam33 Bende de lansinoh manuel gogus pompasi ve mochi pompasi var. Sutum cok aktiginda ya da dolaba saklamak icin koyacaksam lansinohla hizli bir sekilde sagiyorum cok iyi oluyor. Mochi pompa daha yavas sagim yapiyor onu cok fazla kullanmiyorum. Bu arada Lansinohun parcalarini duzgun takiyorsunuzdur umarim ben ilk basta bir parcasini takmamisim tam cekmiyordu gogsumu, belki sizin de oyle bir durum olmus olabilir. Youtube’dan videolarini izleyebilirsiniz yonlendirici olacaktir.