Asafeymeninannesi ucum yok baştan silikonla emzirdim + avent biberonla takviye yaptım zaten göğüslerim feci yaraydı 3 aylığız suan bi göğsümü boş veriyorum içine göçük az çekmce ucu çıkıyo. Diğeri biraz daha iyileşsin öyle vericem. şırınga adamın ömrünü yer biberonla verin silikon uç alın onla az çeksin ucu çıkar o ara tam iştahlıyken ucu çıkarıp göğsünüzğ verin c şeklinde alttan destekleyip 😂