Merhabalar oğlum 5 bucuk aylık acayip huysuz disleriyle sürekli isirmak istiyor salyaları artti gece hic uymuyor doktora sorduk disleri cıkıyordur dedi jel kullanmamızı tavsiye etti zarari varmidir şimdi verdim sakinledi gibi kullanan varmi tecrübeli anneler diş probleminde yardımcı olalım birbirimize