civcivininannesi Kızlar sorum başlıkta yaşımıza gireceğiz ama süt içmeye ne zaman baslayacagiz acaba merak ediyorum ☺️
Miray-2020 civcivininannesi kızım 1 yaşında doktor kontrolünde sordum ve şuan için başlamamam gerektiğini söyledi. Sizde bi doktorunuza danışın
Gulcan88 Peki sütü nasıl vericez ılık mı yine 🤔 nolmal.oda isısinda mi daha sonra soguk sut icmezse diye soruyorum varmi süt içiren anneler
merveyyoruuk Alameti-farika2005 Doktor süte mamayada gerek yok artık herşeyi yiyorsa dedi. Ama akşamları yatarken veriyorum, bi sıkıntı olmayacağını söyledi süt veriyorum dediğimde☺️
Fyza Bizde 1ay sonra yaşımıza giricez oglum mama icmek istemiyor uyku sirasinda iciriyorum az cok süte gecmek istiyorum insallah icerde sknti yasamayiz varmi iciren yasina girmeden?
civcivininannesi nikimikedi7 aaa geç değil mi niye böyle diyorum herkes süte geçersin yakında felan demeye başladı da o yüzden sordum
nikimikedi7 civcivininannesi süt kansızlık yaptığı için 2 yaşından önce önerilmiyor. 2 yaşına kadar mama ile devam ettik bu yüzden.
civcivininannesi nikimikedi7 aaa ozaman bize hiç onermez kansızlık çıkmıştı ilaç kullanıyoruz gece uyumadan önce mama içmeden uyumuyor rahatca o yüzden merak ettim sütte olabilir mi acaba yerine diye ama doktoruna sorayım birde
nikimikedi7 civcivininannesi bence hiç acele etmeyin, süt sanıldığı kadar sağlıklı değil. Zamanı gelince zaten içecek. Biz de gece yatmadan mama içiyorduk, 2 yaşından sonra süte geçtik. Doktorunuzun fikrine göre siz de hareket edersiniz🌸