Minikbirsincap Mom079 hah benim de öyle bir arkadaşım var kızı okadar uysal ki saatlerce ama kucağında yarar bakar bakar bakar. Şimdi büyüdü yine uysal🙂benim kızım ağlayınca arkadaşım şey der bunun yine neyi var? Bazen içimden bebek bu ağlar tabi, asıl senin kızının neyi var bakıp bakıp duruyor demek geliyor ama ya sabır çekiyorun🙂
Bellatrixxx Ela123 açıkçası sürekli uyutmaya çalışmıyorum. Uyutmaya çalışırken baktım butun günüm bununla geçiyor neredeyse odadan bile cikabildigim yok. saldım gitti. Yanıma mutfağa alıyorum dans ede ede işimi yapıyorum. Bebekler abartılı hareketleri sever. Abartı abartı hareketler yapıyorum beni izliyor. Bazen arkamı bı dönüyorum kendi kendine uyumuş oluyor. Bir de bence uykuya düşman gibi sıfatlar takmamak lazım. Mutlaka çok zor anlıyorum ama olumlu düşünüp olumlu konuşmak lazım diye düşünüyorum ne kadar zor olsa da. Bebeğinize olumlu şeyler söyleyin 😇 bence sözler sihir gibidir. Bebeğim hep kucak istediğinde çok yorulsam bile etrafı izleyip keşif yaptığı zaman aşırı keyifleniyorum. Çok şükür sağlıklı bir şekilde yan yanayız. Algıları açık. Büyüyor öğrenmek istiyor. Böyle düşünüp son gücümü de toparlayıp kalkmaya çalışıyorum 😂Allah herkesin çocuğuna sağlık sıhhat versin. Annelere de güç kuvvet versin.
Minigimmm_01 Ela123 ben de kendime hakim olamıyorum son günlerde hiç huzurum yok çocuğa yansıtıyorum o huzursuz olunca tekrar bana derken bi kısır döngü…
Cicekimftm Ela123 iste kızınızın huzursuzlugunun sebebi bu,siz çok endiselisiniz. Hepimiz bu yollardan geçtik. O henüz dünyaya adapte olmaya çalışıyor, ve size güveniyor kokunuzu istiyor. Lütfen rahat olun. Sizden başka güvenecegi koklayacak kim var?
Zeynep2304 Canım çok normal vede çok zor ilk 6 ay yemek yapamadım temizlik yapamadım gündüzleri tektik akşamları annem ve ablam geliyordu banyo bile lüksttü inan tuvalete gidemeyip altıma yaptığımı bilirim ama geçiyor çok şükür size destek olabilecek birileri varsa yardım isteyin ben hergun ağlardım