40 Günlük bebeğim var. Başta sütüm gelmedi. Biberonla mama verdik. Sütüm gelene kadar da hem biberona hem mamaya alıştı. Sütüm gelince de önce sağıp veriyordum. Ama her öğüne yeteri kadar çıkmıyordu. Mesela 60 cc içmesi gerek sağımda 40 çıkıyordu 20 yi yine mamayla tamamlıyorduk. Kilosu falan iyi şükür zaten mama da verdiğimiz için kilo alımı iyi. Meme tutmaz diye endişelenmiştim ama şükür tutuyor. İyi dedim mamadan kurtuldum. Ama bu seferde doyup doymadığını anlamadığım için emzirdikten sonra yine mama takviye ediyorum. Çünkü oğlum doyduktan sonra sadece akşam üzeri uyumada problem çıkarıyor. Onun haricinde hep uyuyordu. Memeye geçtiğimizden beri bu durum sadece geceleri ve göğsüm tam doluyken onun haricinde uyumuyor. Uyumadığı içinde doymadığını düşünüyorum. Tekrar mama takviyesi yapıyorum. Yutkunuyor ama uzun sürüyor 5-6 çekimde anca. Yani anlamıyorum belki kızacaksınız ama 😔 göğüslerim sabah uyanırken sert ve dolu geri kalan tüm gün yumuşak sütüm belkide gerçekten yetmiyordur bilmiyorum.