Tazecikannee5
hormonlardan oluyor kötü koku maalesef. Ben doğum yapana kadar terlemez, terlesem de hiç kokusu olmazdı. Doğum sonrası günde iki kez de duş alsam o kötü ter kokusundan kurtulamadım, özellikle koltuk altlarımdan gelen. Çözümü incia koltuk altı deodarantta buldum, mucize gibi kötü kokuyu kesti. Üstelik de doğal içerikli, tavsiye ederim☺️