Alpitom Kızlar merhaba 30 Kasımda doğum yaptım. Ama hala spinal iğne yerine dokunamiyorum resmen etim çürümüş gibi ağrıyor. Sizlerin ne zaman geçti 😢
Unknown Alpitom İlk zamanlar dokununca bi garip hissediyordum ama akılda kalıcı bi ağrısı hiç olmadı. Doktorunuza sordunuz mu hiç ?
Alpitom Unknown ilk zamanlar bir de uyuşukluk vardı aynı yerde onu sormuştum bir süre sonra geçecek dedi uyuşukluk geçti ama ağrı kaldı 🤦🏼♀️🤔
Elaseda Alpitom dokundugum zaman diyil ama 2 ay ara ara yoğun şekilde agrıyordu 5 ay oldu doğum yapalı bazen hala agrıyor
Alpitom Elaseda dokununca ağrıyor bendeki bir yerinizi carparsiniz da morarir ağrır ya öyle bir his 🤔
Arasefeninannesi Elaseda acaba bel fıtığınız olabilir mi oraya dokunmuştur belki çünkü yeri acır oda çok nadir içten bi ağrı olmaz
Organikumos Alpitom şimdi okurken dokundum. Hala acıyormuş farketmişim nasıl alıştıysam 29 eylül benimde doğumum
Alpitom Organikumos geçmiş olsun size de . Galiba hiç geçmeyecek bu ağrılar 🤔 spinalden de sezaryenden de sogudum resmen 🤦🏼♀️
2907202067 Organikumos bende domundum benimde agriyomus 😀 hiç hissetmemiştim şimdiye kada r 29 temmuz dogumum
Alpitom Ikrazumra19 oh çok sevindim sizin adınıza ben spinalden de sezaryenden de sogudum resmen 🤦🏼♀️
Alpitom Defne_cicegim ne güzel ☺️☺️ baya ağır geçti benim iyileşme süreci. Sanırım bu ağrı da kalıcı olacak 🤦🏼♀️
Organikumos Alpitom bende ya zaten yaptırırkende travma çok oluştu özelde yaptım doğumu ama anlattığımda devlette olsan daha rahat olurdun diyorlar. Vallahi normal doğum en güzeli de insanın elinde olmayınca olmuyor işte 😞
BeybininAnasi Alpitom bende hiç öyle bir şey olmadı. Hatta siz deyince dokundum, neresi oldugunu hatırlamıyorum bile
Esrayamanoglu Alpitom bende kasımda sezeryan oldum ama öyle bişey yaşamadım sadece eğilirken bir ağrı oluyordu oda geçti