Oykuaygun Ağustos ayında normal doğum yaptım doktorum Ümran özerdi çok çok memnun kaldım canımdoktorum ve ekibinden 3300 doğuma ödedim 200 de foto çekimine verdim kapısı yatağımın başı bebek beşiği süslendi bir benim muayene ve bebeğim muayenesi bir ay ücretsizdi kesinlikle Ümran hocayı tavsiye ederim durumunuz el veriyorsa