Philips avent natural kullaniyoruz ama cokta memnun degiliz kapagi tam oturmuyor hep zorlaniyorum akitiyor ve emzigi cokcabuk sarardi okadar yikayip duzenli kaynatmama ragmen ve cok zor bulunuyor eczanede ebebekte vs hicbiryerde biberon ucu yok hep biberonlu sekilde var ve gereksiz pahali gercekten daha uygun ucu aventten daha yumusak anne memesine benzeyen biberon varmi bildiginiz acaba memnun kaldığınız? Bebegim 4 aylik buarada +1 ucu katilastirici kullandigimiz icin delmistik ama ondada boğuluyor😣