2 şubatta doğum yaptım ve nefes alamıyorum sanki 2. Kez anne oldum ama 10 yıl aradan sonra bi garibim kızlar kizim sağlıklı çok şükür varlığına da binlerce kez şükrediyorum ama gece gündüz yorgunluk uykusuzluk derken herşey batiyo evdeki 10 yaşındaki kizimdan eşime kadar herkesin her dediğine aliniyorum ve hep ağlama isteği bebeğe karşı yetersizlik benimle aynı şeyleri yaşayan var mi ben mi abartıyorum😔😔😔