Omur benim bebeğim 3 aylık saat 22.00 de mutlaka yatakta olmak şartıyla ayarlıyorum uykusunu 21 gbi uyumak istyr ama oyaliyorum uyarsa tam dalamıyor uyumadan önce yediriyorum sonra ben yatmadan gece 12 gbi biraz daha veriyorumki gece tek sefer yedireyim diye sabah 5 6 gibi kalkıp yediriyorum uyaniyor cunku sabah 10 00 geziyorum yedikten sonra uyuyor tekrar gün içinde istediği zaman uyuyor zaten çok fazla uyumuyor kuş uykusu misali😂