Merhaba anneler. Pekmez ile yoğurt muhabbetini biliyoruzdur çoğumuz emilim olayı ikisi birbirinin değerlerini götürüyor. Peki ya tüm süt ürünlerinde mi geçerli bu durum ? Gerçekten bilgisi olanlar yazsın lütfen ricam çok önemli benim için çünkü doğru bilgi. Kahvaltısına tat versin kolay yesin diye bir tatlı kaşığı ekliyorum. Onun dışında içinde yumurta süt peynir var bunların üzerine ekliyorum ezip karıştırıp veriyorum. Yanlış mı yapıyorum pekmezi ekleyerek besin değerlerini mi öldürüyorum ?