Mugeela44 öncelikle teşekkür ederim cevap için. Ayağımda sallayarak uyutuyordum. Ama artık sırt üstü yattığında anlıyormuş gibi önce huysuzlaşıyor sonra basıyor yaygarayı:)) kucağımda emzirme pozisyonunda tutar gibi sallaıyırm ama o da beni mahvediyor, zaten en fazla 5 dk sonra yine yaygara…. Oda loş ve sessiz aslında..
Yani acaba hayattan kopmak mı istemiyor.. Yani böyle bir şey okumuştum ama hangi yaşlarda nasıl oluyor bilmiyorum.
Ninni de dinletiyorum ama pek bir etkisi olmuyor.. Ekrana bakmak istiyor.. Ama dediğim gibi onu da biz istemiyoruz. Sünnet zamanı 2 gün izlettik, nasıl olduysa artık hep ekran istiyor.. Ahhh ah