Bebeğim 2 aylık gündüzleri sıkıntı yok emdikten sonra omzuma aldığım gibi 1-2 dk içinde gazı çıkıyor. Son 1 haftadır geceleri emdikten sonra gazını çıkartamiyorum. 1 saat uğraştığım oluyor yok çıkmıyor en sonunda yatırıyorum ama rahat uyuyamıyor hep kıvranıyor. Bu gaz gece gündüz mu ayırıyor anlamadım ne saçma iş. Ne yapsam düzelir bu durum ?