Merhabalar.İzmir depremini yaşamış biriyim.O esnada 40 günlük oğlumla yanlızdım ve artık ölecegimizi,sonumuzun geldigini sandım.O kadar korktum yani.Ki zaten depremden cok korkan bir insandim.O gün bu gündür daha beter oldum.Evde tek kalamamaya,yanlızsam da oğlumu bırakıp diger odaya bile gidemez oldum.Kirada oturdugumuz ev sağlam degildir diye,sırf ben korkuyorum diye başka bir eve taşındık ama hala korkumu yenemedim.Sanki sürekli sallanıyoruz gibi hissediyorum.Tuvalete bile nasıl gittigimi bir ben bilirim.Allah korusun oglumdan ayrı göçük altında kalmaktan çok korkuyorum.Var mı benim gibi olup da bu korkusunu atlatan?Varsa nasıl kurtuldu bu fobiden yardımcı olur musunuz?