Anneler bebekler ek gıdaya geçene kadar sıvı ile beslendikleri içindoğal olarak kakalarıda ishal gibi oluyor. Yani bebegimiz eğer gerçekten ishal oluesa nasıl anlayacagız ishal mi değil mi. Çünkü bebegm az önce fışkırarak kustu netten araştırdım ishal ve ateşte varsa tehlkeli diyor