Emerken 5,6 kere çekiyorsa 1 kere yutkunuyor. Ama dolu oldğumdan süt olduğunda yani lıkır lıkır sesi duyuyorum. İlk ay emzirmeye çalıştım bir ara zaten mememi tutmadı. Mama verdik biraz ama çok az. 500 gram almıştı. Doktor bu çocuk aç dedi. Bu ay da mama verdim günde 3 kere 60 cc ve emzirdim 1200 almıştı. Bakalım bu 3. Ayda neler olacak