Polikistikannee 34 günlük bebegim az uyuyor en fazla 40 dk sürüyor esim kucagina alımca uykuya dalıyor bende huysuzlaniyor sadece emerken duruyor sütüm mü az diye düşünüp sağdım 125cc cıktı doymamasinin imkani yok. Mamayı yeni biraktik ondan dolayi olabilir mi?
Derdf Polikistikannee 40 dk iyiymiş benimki en fazla 20 dk uyuyor sonra ağlama krizleri geliyor 2 aylık 😫
Derdf Polikistikannee bugün doktor papatya içir 30 cc kadar dedi onu deniycem artık 😩 gerçi anason bile denedim uyumadı ama 😭
Polikistikannee Derdf Kendim rezene iciyorum bizimki daha küçük ya sütümden gecer belki diye umut ediyorum