momsaylin Bence makine sorunu bu benim makinemde ayni meselea BEYAZ GOREMIYORUM ARTIKKKKK BIKTIMM RESMEN .BOSCH ANNEMINKI AMAN ALLAHIM BEMBEYAZ YIKAR CIKARIR HERSEYI
Mommy_Bird Deletedmom7272 aynı sorun bende de var ne yazıkki bayazları atmak bilr istemiyorum tüm lekelerle geri çıkıyor bende nefret ettim makinam Beko hiiiç ama hiç memnun değilim ya yıkama şeklimden yada makinadan bilmiyorum 🤷♀️
Deletedmom7272 Mommy_Bird hemen hemen herkes aynı demek ki artık gına geldi gerçekten beyazlı yıkamak istemiyorum o derece 🤦🏻♀️
3children1mom Deletedmom7272 Bir gece oncesinden sicak suyun icine karbonat koyuyorum yani sora camasir suyu eskiler de oldugu gibi kaynatma sansim yok ama en azindan boyke yapıyorum desensiz olanlari atker camasir yastık kılıfı v.s gicir gicir 😂😂 90 derceye de attınmı misss