Kizlar kizim 15 aylik. Buzamana kadar hic dogru duzgun pisik sorunu yasamadim. Hep sudocream kullaniyordum cok ta memnundum. İlk basladiginda trosyd ve fito verdi doktor onla duzelmeyince en son fucicort verdi. Ancak kortizon icerigi yuzunden devamlo kullanmadim. Bugun hametol aldim sanirim yakti cok agladi o da olmadi. Napicagomi sasirdim. Hametan hamezinc fito trosyd sudocream kullandim. Gecmiyor gecmiyor. Lutfen tavsiye verin bole sorunla yasayip duzeltenler varmi aranizda?