sariKizim_akKizim Kızlar ultrasonda en az kaç haftalıkken belli oluyor ? Gidicem hastaneye ama doktorun alttan bakmasından çekiniyorum
Mom0911 sariKizim_akKizim biz de bir aylıkken gitmiştik ilk ultrasonda. Alttan baktırmadım hiç , , karnım büyüdüğünde baktı doktor ve sadece bir kez , onu da tam hatırlamıyorum kaç aylıkken , 8aylık hamileyken baktı sanırım alttan
hunilimomm sariKizim_akKizim daha 4 haftalıktı öğrendiğimde kese yeni oluşuyordu sonra ki gittiğim doktor alttan baktı kalp atışını duymak icin oda 6 haftalık felandim
Naciyedinc sariKizim_akKizim biz şehir dışında falan olduğumuz için. Adetim zaten düzensizdi hep gecikmeli olurdu 2 hafta olmamıştım. Kendi evimize gelince test alıp yaptım pozitifti hastaneye gidincede gördük ki bir aylık hamileymişim 🙈😁
Fndkkrdu Canım kese beta HCG 1500 lerdeyken vajinal ultrason ile görünüyor 3000 lerde filanda karından görünüyor en son verdiğiniz betadan takip edip gidebilirsiniz ☺️
sariKizim_akKizim Fndkkrdu adamın dibisin net bilgi 👏🏻 3500 lerde beta :) tamamdır o zaman yarın gideyim ben
sariKizim_akKizim Prensesannesi38 hayırrr 2. Ama ilk de 4 haftalıkken kese görünmediği için alttan bakmıştı 🤮