İyi aksamlar kızlar. Ben eşimle beraber şuan diyetteyiz. Ve hergun yürüyüş yaptık 7 8 km kadar bende o kadar dalgınlığıma gelmiş kı yüzüm kurudur hep dısarı çıkarken nemlendirici sürdüm ve maf oldum şuan yüzüm yara bere deri döküntü leri içinde kaldı bu güneş yanığı nasıl gecer bıde kapalı biriyim şalla bonenin oldugu yerler bembeyaz gerı kalan yelrr ise kıpkırmızı kahverengi çöktü kaldı yüzüme 😭 bana yardım edin lütfen bıde yaglı hıs bırakmayan güneş kremi önersi istiyorum sizden ricam.