Bugün bianda sol göğsümün altı taşlaştı bildiğiniz bi kitle gibi atesim 40 a kadar çıktı ılık duş aldım parol aldım düştü ateşim cok şükür bildiğiniz sıtma gibi titriyodum dişlerime engel olamadım 😔 acile gitsem ne yapabilirler diye düşündüm sizlere sorayım dedim ağrısını anlatamam size içim çekiliyor kızımı surekli emzirmeye çalışıyorum ordan ama sut gelmiyor agliyo diger tarafi vermek zorunda kalıyorum sağıyorum gelmiyo resmen tıkandı göğsüm napicam varmi oneriniz 😭😭