Merhaba bebegim 7 aylik 1 haftadir geceleri aglayarak uyaniyordu gunduzde cok huysuzdu bugun elimle damagini kontrol ettigimde üst yan kesici disinin ciktigini fatkettim ilk disimiz üstten cikti yani daha once basina gelen olmusmuydu bi sorun olurmu acaba ?