Liyana _elmaliturtam bende kullandım ama bebeğime yaramadı sanki bugün bıraktım çok ikiniyordu kasıyordu kendini ona bağladım bugün kullanmadım ve bebeğim şuan rahat uyuyor.
_elmaliturtam Liyana ya bizim ıkınma sıkma vs yok ama bı gelişmede yok bir haftayı geçti. Kabız değil ama 4gunde bir yapıyor kakasini